Visszaküldés, csere és reklamáció a Distance.hu internetes áruházban

Csere

Az áru kicserélése érdekében küldd vissza a megvásárolt árut, majd tegyél egy új rendelést

 

Visszaküldés

Ha a kapott termék nem felel meg a várakozásoknak, a Fogyasztó és a Fogyasztó jogosítványaival rendelkező Vállalkozó 30 napon belül visszaküldheti az árut. Az ár teljes visszatérítése csak nem használt áru esetében lehetséges. A Fogyasztó és a Fogyasztó jogosítványaival rendelkező Vállalkozó felelős a termék olyan értékcsökkenéséért, amely az Áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megismeréséhez szükséges módon túlmenő használtából ered.

A visszaküldéshez kattints ide:

A rendelés visszaküldése

A visszaküldési űrlap, kitöltését követőenmegkapod a visszaküldés RMA számát, amely lehetővé teszi a visszaküldés státuszának nyomon követését.

A visszaküldés módjai:

  • • Visszaküldés saját költségre

    Tájékoztatunk, hogy a csomag ilyen módon történő visszaküldésének költségeit a vevő fedezi. A visszaküldött árut az alábbi címre kell elküldeni:
    CzechLogistic – Distance
    Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
    9012 Györ

Hogyan készítsük elő az árut a visszaküldésre:

  • 1. A terméket eredeti csomagolásában helyezd egy kartondobozba vagy más, azt biztosító csomagolásba
  • 2. A csomagban helyezd el a visszaküldés kapott RMA számát (pl. #800000999)
  • 3. A csomagban helyezd el avásárlási bizonylatot (egyéni számla vagy áfás számla)

 

 

Reklamáció

Minden megvásárolt áru az eladó 24 havi felelősségére vonatkozó szabály hatálya alá tartozik. A reklamált termék szakvélemény készítése céljából egy független szakértőnek kerül átadásra. A döntésről a vevő a visszaküldött küldemény kézhezvételétől számított 14 napon belül tájékoztatást kap. Nem tartozik reklamáció hatálya alá: a felhasználó hibájából, a használati/karbantartási utasításnak nem megfelelő használat következtében keletkezett sérülések, továbbá a nem megfelelő tárolás nyomán keletkezett, a termék rendeltetésellenes használatából eredő, illetve mechanikus és vis maior következtében keletkezett károsodások.

A reklamáció benyújtása érdekében nyomtasd ki az alább elérhető reklamációs nyomtatványt. Töltsd ki az adatokat és küldd el a terméket, az eredeti vásárlási bizonylattal együtt, az űrlapon megadott címre. Kérjük a csomagon látható helyen tüntesd fel a „Reklamációs osztály” feliratot. Ez a lépés jelentősen hatékonyabbá teszi és felgyorsítja a reklamáció elbírálásának folyamatát. A fogyasztó élhet a reklamáció elbírálása és az igényérvényesítés bíróságon kívüli módjaival. Az internetes vásárlásokkal kapcsolatban felmerült viták tárgyalásos rendezése érdekében a fogyasztó panaszt tehet pl. az uniós ODR internetes platform segítségével, amely ahttp://ec.europa.eu/consumers/odr/címen érhető el.

Kezesség:

Az Eladó kizárja a Vállalkozónak, valamint Fogyasztói jogosultságokkal rendelkező Vállalkozónak minősülő vevőkkel szembenkezesség jogcímén fennálló felelősségét.

 

A szükséges űrlapok

A SZERZŐDÉSTŐL TÖRTÉNŐ ELÁLLÁS ELEKTRONIKUS ŰRLAPJA

A SZERZŐDÉSTŐL TÖRTÉNŐ ELÁLLÁS ŰRLAPJA

CIPŐ REKLAMÁCIÓJA

To Top