1. Hogyan rendeljek?

  • A rendelést megteheted telefonos kapcsolatfelvétel útján. Készítsd elő a termék kódját és hívd fel az infóvonalat: +48 06 1 445 3641 (H-P: 10:00 - 14:00).

  • A rendelés önálló megtétele érdekében válaszd ki a terméket és a méretet, majd kattints a „hozzáadás a kosárhoz” opcióra. Ezután válaszd ki a kézbesítés módját. „Tovább a megrendeléshez”, majd dönts a fizetés módjáról. Töltsd ki a számlázási adatokat és a kézbesítési címet. Ha a rendelést sikerrel megtetted, egy visszaigazoló e-mailt kapsz.

2. A rendelés státusza

  • Az egy terméket tartalmazó megrendeléseket igyekszünk 1-2 nap alatt teljesíteni. Az egy darabnál több terméket tartalmazó megrendelések teljesítése elhúzódhat. Ha megrendelésedet 8:00 óra előtt tetted meg, teljesítése már aznap megkezdődik. A rendelés 8:00 óra után történő megtétele esetén a teljesítése a következő munkanapon kezdődik meg. A megrendelések státuszát folyamatosan aktualizáljuk, és megfelelnek a teljesítés tényleges folyamatának. Ha rendelésed átadásra került a kézbesítőnek, nyomon követheted csomagod sorsát. A küldemény kézbesítésének ideje legfeljebb 4 munkanapot tesz ki.

  • A kézbesítés ideje 1-2 munkanapot tesz ki. Javasoljuk nyomon követni a csomagot a kézbesítő honlapján https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

3. Kézbesítés

  • A … futárja útján történő kézbesítést kínáljuk.

  • A kézbesítés ideje 1-3 munkanapot tesz ki. Javasoljuk nyomon követni a csomagot a kézbesítő honlapján.

  • A csomag sorsának nyomon követése az egyedi feladási szám révén lehetséges, amelyet a megrendelés feladását visszaigazoló e-mailben kapsz meg. Illeszd be a számot a kézbesítő honlapján és ellenőrizd, hol található épp a csomagod https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

4. Fizetések

  • A rendelkezésre álló fizetési módok az utánvételes fizetés és az előre fizetés.

  • Ha a rendelés megtétele során a „bankkártya” vagy „átutalás” fizetési módot választottad, de a fizetésre nem került sor, 30 perc elmúltával, majd 24 óra elmúltával e-mail üzenetet kapsz a fizetés befejezését lehetővé tevő oldalra vezető linkkel. A hivatkozásra kattintva ki tudod fizetni a rendelést. Ha rendelkezel fiókkal a distance.sk oldalon, a rendelést a vásárlói faqPanel útján is kifizetheted. Ehhez be kell lépned a fiókodba, majd a „rendelések” fülre kell kattintanod. A kiválasztott megrendelésnél kattints a „megrendelés részletei”-re, majd lépj tovább a „fizetés újbóli elvégzésre” opcióra. A fizetésre a rendelés megtételétől számított 3 napig várunk. Ezen idő eltelte után a rendelés automatikusan törlődik..

5. A rendelés törlése

  • A rendelés addig a pillanatig törölhető, ameddig „végrehajtásra átadva” státuszban van. A csomag kiküldése után már nincs lehetőség a rendelés visszavonására.

  • A megrendelés törlése érdekében kapcsolatba kell lépni az ügyfélszolgálati részleggel, telefonon: +48 06 1 445 3641 (H-P: 10:00 - 14:00) vagy e-mailen: [email protected]

6. Visszaküldés

  • A visszaküldés érdekében töltsd ki az online űrlapot: Töltsd ki az űrlapot. A megvásárolt termékek 30 napon belül küldhetők vissza. Az ellenérték teljes visszatérítésére csak nem használt áru esetében van lehetőség. A visszaküldött csomaghoz mellékelni kell a visszaküldési számot (példaképp egy visszaküldési szám: #800000999).

  • A csomagot az alábbi címre kell elküldeni:

    CzechLogistic – Distance

    Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)

    9012 Györ

    Nem szabad elfelejteni csatolni a szerződéstől való elállásra vonatkozó nyomtatványt.

  • A visszaküldési űrlap a visszaküldés, csere és reklamáció fülön található meg, vagy közvetlenül az alábbi linken: visszaküldési űrlap

  • A visszaküldésre a cipő saját költségre történő visszaküldése útján kerül sor, bármilyen futár igénybe vehető. Az utánvételes csomagokat nem vesszük át.

  • A nyomon követési szám birtokában lehetőséged van ellenőrizni, hol található az adott pillanatban a csomagod. A visszaküldés elszámolásakor e-mailt kapsz tőlünk.

  • A visszaküldés elfogadásáról e-mail útján tájékoztatunk.

  • A pénz visszatérítését a visszaküldés elfogadásától számított 7 munkanapon belül megkapod.

  • Az áru ellenértékének visszatérítésére ugyanolyan módon kerül sor, ahogyan a megrendelés kifizetésre került.
    Az utánvételes (átvételkor kifizetett) rendelések esetében kérjük megadni a bankszámlaszámot, amelyre a visszaküldött áru ellenértéke kifizetésre kerül.

  • Sajnos nem nyújtunk lehetőséget cserére. Lehetőséged van ugyanakkor visszaküldeni az árut és új rendelést tenni az Általad választott termékre. Hangsúlyozzuk, hogy az új rendelést ki kell fizetni, vagy az „utánvételes vásárlás” opciót kell kiválasztani. Ha a visszaküldést elfogadjuk, visszakapod a pénzt.

7. Reklamáció

  • A megvásárolt áruk az eladó 24 hónapos felelősségét kikötő szabály hatálya alá tartoznak. Nem tartoznak reklamáció hatálya alá a felhasználó hibájából, a használati útmutatásnak nem megfelelő karbantartás, nem megfelelő tárolás, a termék rendeltetésellenes használata, mechanikus sérülések vagy vis maior nyomán keletkezett károsodások. A termék véleményezés céljából független szakértőnek történő megküldése előtt ki kell tölteni az alábbi űrlapot: Űrlap letöltése.. Ezt követően a terméket meg kell küldeni az űrlapon megjelölt címre. A küldemény kézhezvételétől számított 14 napon belül a vevő tájékoztatást kap a szakértő véleményéről. További információ: ide.

  • A csomagot az alábbi címre kell elküldeni:

    CzechLogistic – Distance

    Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)

    9012 Györ

  • A reklamációs űrlap a visszaküldés, csere és reklamáció fülön található meg. Közvetlenül is megtalálható az alábbi linken: Űrlap letöltése

  • A nyomon követési szám révén ellenőrizheted, hol található a csomagod.

  • A reklamáció státuszára vonatkozó tájékoztatás telefonon kérhető a +48 06 1 445 3641 számon (H-P: 10:00 - 14:00), vagy e-mail útján: [email protected]

  • A független szakértő a véleményt a reklamáció kézhezvételétől számított 14 napon belül adja meg.

  • Ha a független szakértő döntése nyomán a pénz visszafizetendő, a visszatérítést a reklamáció státuszáról szóló tájékoztatás (elfogadott reklamáció – pénzvisszafizetés) kézhezvételétől számított 7 munkanap alatt megkapod. Ha nem adtál meg az űrlapon bankszámlaszámot, küldd el nekünk a bankszámlaszámot e-mailen: [email protected]

8. Hírlevél

  • A hírlevélnek köszönhetően mindig képben leszel aktuális kínálatunkkal és a kínált kedvezményekkel kapcsolatban.

  • Az áruház főoldalán látható egy „Iratkozz fel a hírlevélre” felirat. Írd be az e-mail címedet és iratkozz fel. Ezt követően kapsz egy e-mailt a feliratkozás visszaigazolásáról.

To Top